ساعت مچی کاسیو جی شاک جز برندهای مطرح ساعت است

چه باید بکنیم یا چطور باید قیمت ساعت مچی جی شاک های ارزانتری را ارزیابی کرد (یعنی همیلتون، لونینز، اوریس، تگ هویر، بریتلینگ، بل و راس، بل و غیره؛ شما تصویر را دریافت می کنید، آنهایی که اکثرا از ETA یا Sellita استفاده می کنند )، و چگونه ما یک جالب تر از آن چیزی که نمی خواهیم بگوئیم؟ این همه نسبی است البته - شما چیزی در سطح Patek از یک همیلتون انتظار نداشته باشید، اما در محدوده قیمت مشابه، من مطمئن هستم که برخی از ارزش های ذاتی بیشتری دارند و می توانند بیشتر از دیگران قدردانی شوند. مطمئنا، خط Credor سیکو، Dufuors و Journes کاملا فوق العاده هستند، اما آنها نیز با یک قیمت کاملا مسخره ای عرضه می شوند. برای اکثر ما، اینها ساعتهای یکسان هستند.

ساعت مچی کاسیو جی شاک از برندهای ساعت می باشد

در واقع، بسیاری از ساعت جی شاک کاسیو های متناسب با بودجه فاقد فاکتور جذاب از آنهایی با قیمت بالا هستند. این معضل نسبتا آگاهانه اما مرد فقیر است. به شما گفته شده است چه عالی است و شما خودتان را به اندازه کافی برای درک، قدردانی و آرزوی آنها تحصیل کرده اید، اما زمانی که به واقعیت پی خواهید برد، این شما را به عقب می اندازد، زیرا تمام ساعت مچی کاسیو جی شاک  های دیگر که در بودجه شما مناسب هستند، واقعا " آی تی." علامت های تجاری که من در بالا ذکر می کنم یک ساعت از ساعت های جدیدی را می گذرانم و مطمئن هستم که حداقل یکی از آنها باید برخی از درخواست ها را داشته باشد، اما نمی توانم خودم را پیدا کنم که در مورد آنها جالب باشد گم شده است

اگر من یک میلیاردر بودم، خیلی آسان خواهد بود. من می توانستم تمام خرید ساعت جی شاک های به اصطلاح "بزرگ" را بخرم و این پایان آن خواهد بود. من یک راجر اسمیت، یک "ووتلینن" یا چیزی شبیه به آن دارم، و من می توانم یک مرد با طعم بزرگ تماشا در نظر گرفته شود. همه چیز طول می کشد پول نقد زیادی است و برخی از آنها در اینترنت می خوانند. متأسفانه من یک میلیاردر نیستم، اما طعم های من بسیار یک بعدی است، و اگر من این میل را از بین ببرم، به من نیاز دارد، و این مشکل است.

سوال جالبی اگر خیلی واضح باشد (نه اینکه، همانطور که احتمالا قبلا می دانید، من مخالفت با سخاوت). اگر به درستی درک کنم، می خواهید بدانید که آیا معیارهایی وجود دارد که می تواند برای ارزیابی یک ساعت کاسیو جی شاک  مچی بدون در نظر گرفتن قیمت، مورد استفاده قرار گیرد. من می خواهم راهی برای اطمینان از اینکه یک نفر در خرید یک ساعت تماشا نکرده است، درک می کند، اما واقعیت این است که ساعتهای مختلف دارای اهداف متفاوت هستند و بنابراین احساس می کنم باید آماده ارزیابی ساعت مچی جی شاک  ها از لحاظ چیزی باشد برای صحبت کردن، تماشا در نظر گرفته شده است - یعنی می گویند، در شرایط خود.

یکشنبه 6 مرداد 1398
بؤلوملر :